Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Inici / En cas de defunció
Quina documentació es necessita en cas de defunció?

L'Empresa Mixta de Serveis Fúnebres Municipals de Tarragona disposa d'un servei d'atenció telefònica ininterromput, els 365 dies de l'any, a través del 977 55 00 20.

El nostre horari és de 8:30 del matí a les 22:00 hores de la nit, els 365 dies de l'any. En elles, els nostres agents de contractació us assessoraran de tots els tràmits a seguir i, en cas de disposar de pòlissa d'assegurances que cobreixi la defunció, realitzarem totes les gestions corresponents per saber les cobertures de l'assegurat.

L'accés a les sales de vetlla serà entre les 08:00 hores fins a les 22:00 hores.

La documentació necessària per a la contractació del servei és:

  • D.N.I. o document que acrediti la identitat del mort.
  • D.N.I. o document que acrediti la identitat de la persona que actua com a declarant.
  • Certificat Mèdic de defunció: un, en cas d'inhumació; dues còpies en cas d'incineració.
  • En cas de tenir una assegurança de decessos contractat, l'últim rebut i / o pòlissa d'assegurances.
  • En cas d'enterrament al Cementiri de Tarragona, títol de sepultura, si en té.
  • Roba en cas que es vulgui vestir el difunt.
On obtenir el certificat de defunció?

Si la defunció es produeix en un centre hospitalari, us el facilitaran en el mateix centre. Si la defunció es produeix en domicili us heu de presentar al tanatori de Tarragona a recollir l'imprès de defunció perquè el metge de guàrdia l'ompli i el signi.

Què cal fer en cas de defunció a l'estranger?

Els familiars han de trucar al Tanatori de Tarragona (00 34) 977 55 00 20 i els informaran de tots els tràmits a seguir.